תיירות ונופש
פופולרי

אתרי נופש בישראל – המדריך לחופשה המושלמת

לא משנה אם אתם מטיילים בהרכב משפחתי, זוגי או עם קבוצת חברים. כפרי נופש הם אחד הפתרונות המהנים ביותר ללינה, המאפשרים לשלב פעילויות נוספות במסגרת החופשה. ברחבי ארצנו הקטנה פזורים לא מעט אתרי נופש כאלה, החל ממלונות דרך אכסניות מעולות וכלה בכפרי נופש קטנים המציעים חדרים בהרכבים שונים, ארוחות וגם מתקנים נוספים דוגמת בריכה, חדר כושר וכדומה. הנה המלצות למספר אתרי נופש בישראל מהצפון ועד לדרום.

מצפינים: אתרי נופש בצפון

מלון ארזים, מטולה

תוכן (צילום: depositphotos)

למי מתאים? זוגות ומשפחות

מה באתר הנופש? זהו מלון ותיק ומוכר באזור הצפון, הממוקם בלב המושבה מטולה בין הרים ושדות. המלון מהווה בסיס יציאה נהדר לטיולים באזור, כמו לאזור רמת הגולן, לכנרת ולשלל מסלולי הטיול הירוקים והרטובים. מחדריו נשקף נופם היפה של הרי הלבנון, שדות חקלאיים וכמובן של הר החרמון הלבן. מלבד לינה מציע המלון גם ארוחת בוקר טרייה ונהדרת, ומאפשר גם שימוש חופשי בבריכת שחייה הפעילה בחודשי הקיץ. במלון תמצאו גם מתחמי משחקים, וסוכת גפנים פסטורלית במיוחד.

בית הארחה כרי דשא, קיבוץ גינוסר

למי מתאים? זוגות ומשפחות

מה באתר הנופש? בלב קיבוץ גינוסר בחופי הכינרת נמצא בית ההארחה המצליח "כרי דשא", השייך לרשת בתי ההארחה אנ"א. המקום מציע מאה חדרים מרווחים, נעימים ומשופצים המתאימים לזוגות, קבוצות ומשפחות, שבהם תמצאו מקלחת פרטית, מיזוג אוויר, מקרר וכן ערכת קפה וגישה לאינטרנט אלחוטי. מלבד הלינה עצמה מציע בית ההארחה, גישה לחוף ים פרטי בלב הכנרת המיועד רק לאורחי המלון.

בר בכפר, שרונה (גליל תחתון)

למי מתאים? זוגות ומשפחות

מה באתר הנופש? מנהלי המקום קוראים למתחם היפהפה "טוסקנה הישראלית" וביקור בו יגלה לכם מיד מדוע. במתחם בר בכפר הממוקם בשרונה הצפונית, יש עשר יחידות נופש בלבד המעוצבות להפליא, המשקיפות אל נופיה היפים של הכינרת וקסמו הבלתי נדלה של הר תבור. שם, מול הנופים היפים של העמק הפורח תוכלו ליהנות משהות קסומה ופסטורלית, המשלבת גם ארוחת בוקר מפנקת, בילוי בבריכת שחייה המשקיפה לנוף הפתוח, ותוכלו גם לבקר בכרם הענבים הפרטי של המקום, ממנו מפיקים יינות בוטיק נהדרים. במתחם תמצאו שלושה סוגי אירוח שונים – וילה עם חדרי אירוח למשפחות, בקתות זוגיות ובקתות משפחתיות.

מדרימים: אתרי נופש בדרום

מלון עין גדי

תוכן (צילום: depositphotos)

למי מתאים? זוגות ומשפחות

מה באתר הנופש? ים המלח נמצא במרחק נגיעה, נחל ערוגות באופק וסביבכם יש נופים מדבריים אינסופיים, אי אפשר שלא להתאהב. מלון עין גדי הוא אחד המוסדות הוותיקים והמוכרים באזור, והוא מהווה בסיס נהדר לטיולים במרחב הקרוב, בחופי ים המלח ובקרבת היעלים ושפני הסלע. מלבד לינה בחדרי האירוח של המלון, תוכלו ליהנות גם מהבריכה הגדולה שבקיבוץ עין גדי ואפילו לבקר בספא הקרוב.

חוות האנטילופות בערבה

למי מתאים? זוגות ומשפחות

מה באתר הנופש? אם אתם רוצים לצאת לטיול במרחבי הטבע הפתוחים, וליהנות גם מאירוח נעים במיוחד, חוות האנטילופות היא המקום המתאים ביותר בכך. בלב הערבה המדברית תזדמן לכם חווית ספארי נפלאה, שבה תפגשו בעלי חיים ידידותיים משוטטים בחופשיות ברחבי המתחם. במקום ישנם: ראמים, איילים, יעלים וכמובן אנטילופות אפריקאיות על שמן נקרא המקום. הלינה במקום מתבצעת בבקתות אירוח נהדרות וממוזגות, המאופיינות בקווים עיצוביים צבעוניים ועליזים המותאמים לזוגות ומשפחות כאחד. מלבד זאת, יש במקום גם בריכת מים תרמו-מינרלית, מרפסת מאובזרת עם נוף מקסים וגם אמבטיית ג'קוזי מפנקת.

מתמרכזים: אתרי נופש במרכז ובירושלים והסביבה

מלון יד השמונה

למי מתאים? זוגות ומשפחות

תוכן (צילום: depositphotos)

מה באתר הנופש? הרחק מהמולת העיר, בלב הרי ירושלים היפים ממוקם מלון יד השמונה, המציע למבקרים בו חוויה נהדרת המשלבת בין נופים ירוקים, הרים ועמקים. חדרי האירוח מעוצבים באופן מיוחד במינו ועשויים מעץ אורן פיני מלא. בשל כך, חווית האירוח הופכת לאינטימית, נעימה וחמימה במיוחד. בחדרים הממוזגים תמצאו אמבטיה מפנקת, פינת קפה, טלוויזיה ולא פחות חשוב נוף קסום ופראי. מלבד חווית האירוח מלון יד השמונה מציע גם שירותי הסעדה (ללא תעודת כשרות), וכן בריכת שחייה חיצונית השייכת לקיבוץ.

כפר המכביה, רמת גן

למי מיועד? זוגות ומשפחות

מה באתר הנופש? מלון כפר המכביה הוא אחד מכפרי הנופש המוכרים והאהובים ביותר בישראל ובצדק. המלון מציע חווית אירוח מודרנית המיועדת לזוגות וקבוצות כאחד, המשולבת עם מתקני ספורט ברמה הגבוהה ביותר. מלבד חדרי סטנדרט, סופריור וסוויטות פרימיום, תוכלו ליהנות גם משימוש חופשי במתקני מועדון הספורט, על חמשת הבריכות שבו, ארבע עשר מתקני טניס, מרכז ספא, כדורגל, כדורסל, קט רגל ועוד.

(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button