לייף סטיילתיירות ונופש

מלדיביים – חופשה רומנטית נפלאה

האיים המלדיביים הם אחד היעדים היפים, המיוחדים והנפלאים ביותר בעולם. הם ממוקמים מול החוף הדרום־מערבי של הודו, ומנקדים את האוקיינוס ההודי כמו מחרוזת פנינים טבעית כזו שתרצו לענוד לנצח. אם אתם מתכננים נופש במלדיביים ורוצים לדעת מה עושים במקום הכי רומנטי בעולם? הנה מספר המלצות מעולות שיסייעו לכם לתכנן את החופשה.

תוכן (צילום: depositphotos)

הכי נעים להכיר: האיים המלדיביים

המלדיביים מכילים לא פחות מאשר אלף ומאתיים איים שונים, שבהם יש מעל מאה אתרי נופש פרטיים ומבודדים לבחירתכם. אל אתרי הנופש השונים ניתן להגיע באמצעות טיסה קצרה או באמצעות שייט בסירת מנוע. כשתגיעו אל היעד האקזוטי, הדבר הראשון שיכה בכם הוא ללא ספק היופי הטבעי יוצא הדופן שלהם. לא בכדי מדובר באחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב זוגות טריים המבקשים לחגוג ירח דבש בסביבה רומנטית ומיוחדת. ואכן, האיים המלדיביים מצדיקים את הביקוש.

לא סתם מקום לינה

לכל אתר נופש באיים המלדיביים יש גישה פרטית לנכסי הטבע המהממים של המקום. מרבית אתרי הנופש יציעו לכם גם מיקום נפלא הנושק למים התכולים, כמו גם וילות אירוח מפנקות הממוקמות במרחק שני צעדים מחופי הים הבתוליים. בתי ההארחה והמלונות במלדיביים לא מציעים חווית לינה פשוטה, הם טומנים בחובם פינוקים אין־סופיים. בין השאר, תוכלו לבחור באירוח על בסיס "הכל כלול", וליהנות משלל תפריטים נהדרים המבוססים על חומרי הגלם המקומיים (כך שאם אתם חובבים פירות ים – זהו יום המזל שלכם!), ומפינוקים קולינריים מדהימים ברמה עולמית של ממש. כל מלון, צימר, בונגלו או וילה במלדיביים יתחרו על תשומת ליבכם, בכך שיציעו לכם שלל הטבות ופינוקים יוקרתיים, החל מבריכות פרטיות דרך עיסויים הכלולים במחיר ועד לתפריט כריות מגוון. הקושי היחיד שלכם יהיה כנראה לבחור!

מה יש באתרי הנופש במלדיביים?

באתרי הנופש השונים תמצאו מתקנים מפנקים במיוחד, המדורגים בחמישה ואף בשישה כוכבי איכות. המלונות מתאימים למשפחות ולחובבי ספורט ימי וצלילה. לאלו מכם המבקשים שקט ושלווה מומלץ להשתכן בריזורטים המהממים והפרטיים המוצעים באיים. כמו כן, באיים ישנן מסיבות נהדרות המשתלבות להפליא עם הקצב התוסס של רצועת האיים היפה. כשתגיעו אל האיים המלדיביים, תוכלו ליהנות מהשקט והשלווה באחד מחופי הים הנוצצים, להתבונן בשקיעה המדהימה הצובעת את השמיים בגוונים ורודים, כתומים וצהובים עם קוקטייל ביד או פשוט להתענג על מרחבי הנופים האקזוטיים והעוצרי נשימה.

תוכן (צילום: depositphotos)

99% ים, 100% אושר

תוכן (צילום: depositphotos)

המלדיביים הם ביתם של כמה מהחופים הטובים  והיפים ביותר בעולם. עם חול לבן ונעים, ים בגוון טורקיז בהיר ונקי והשקיעות הכי יפות שיש. כאן תגלו כמה גוונים מיוחדים ויצירות פאר שגם הצייר המוכשר ביותר בעולם לא היה יכול להמציא. בשטחי המלדיביים יש לא פחות מאשר 99% מים ורק אחוז אחד של אדמה, לכן, באופן טבעי, הים הוא גם מקור האטרקציות המרכזי ביותר באזור.

שנורקלינג, צלילה ומה שביניהם

כל האיים במלדיביים מוגנים על ידי שרשרת נפלאה של שוניות אלמוגים, עם שלל בעלי חיים ימיים נוספים שהמים הוא ביתם הטבעי. יחד הם יוצרים מערך מרהיב של חיים מתחת למים. אם תרצו, תוכלו לגלות את העולם התת ימי בעצמכם, באמצעות פעילות שנורלינג או צלילה. באיים השונים יש לא פחות משבעים אתרי צלילה שונים בהם תוכלו לצפות בדולפינים, צבי ים ואפילו בכרישים וברקודות!

איך מגיעים למלדיביים?

בישראל יש מגוון חברות המתמחות בהרכבת חבילות נופש למלדיביים, הכוללות טיסות, בתי מלון והעברות. אם תעדיפו להרכיב את החופשה באופן עצמאי, תוכלו לעשות זאת באמצעות מספר טיסות של חברות תעופה זרות (דוגמת טורקיש איירליינס או אירופלוט). ככלל ניתן לומר כי תידרשו לשלב בין שתיים או שלוש טיסות האורכות כשלושים שעות בממוצע.

(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button