תיירות ונופש
פופולרי

שלושה יעדים מנצחים לזוגות צעירים

אחת הדרכים המהנות ביותר לחדש ולרענן את מערכת היחסים שלכם היא טיולים בחו"ל. זמן איכות משותף שבו תוכלו ליהנות ולחקור יחד יעדים מרתקים ברחבי העולם. מתכננים את החופשה הבאה? רוצים ליהנות מיעד רומנטי, מעניין וכיפי עם מסלול שממש קל לתכנן? אם אתם רגע לפני תכנון הטיול הבא, הנה שלושה יעדים אירופאיים מנצחים לחופשה רומנטית מושלמת.  

רומא

איטליה נחשבת לארץ האהבה, ובירתה היא ללא ספק גולת הכותרת הרומנטית הבלתי מעורערת שלה. רומא משלבת בתוכה ישן וחדש, קלאסיקה עם חדשנות, שפע של קולינריה איטלקית נהדרת ומעל הכל, היסטוריה מדהימה שכיף לחוות בכל יום מחדש.

תוכן (צילום: depositphotos)

אסור לפספס

  • מזרקת טרווי – באיטלקית היא נקראת "פונטנה דה טרווי". זוהי המזרקה הגדולה ביותר מבין המזרקות שנבנו בתקופת הבארוק, והיא מהווה מוקד משיכה פופולרי במיוחד לתיירים בכל רחבי העולם. ביקור במקום יגלה לכם מיד מדוע? המזרקה העצומה כוללת מספר דמויות מפוסלות של נפטון אל הים, ולצידו סוסי ים וטריטונים כשתחתיהם זורמים המים בשלווה. כדי למקסם את החוויה הרומנטית, מומלץ לבקר במזרקה בשעות הערב אז האורות משווים לה מראה קסום במיוחד.
  • שכונת טרסטברה – שכונה צעירה ותוססת הממוקמת מערב לנהר הטברה היפהפה, וסמטאותיה המסתוריות מהוות מקום נהדר לזוגות צעירים בחופשה. זוהי שכונה אופנתית, נעימה ויפה מאוד, מוקפת בשלל נופים אורבניים יפים, מסעדות מעולות וברים מצוינים בהם תוכלו ליהנות מיינות איטלקיים משובחים.
  • גני בורגוזה – מדשאות נרחבות, גנים יפהפיים, שלל פרחים וספסלי מרגוע קטנים הם הנוף השולט בגני בורגוזה היפהפיים. במרכזם נמצאת ווילה יפהפיה לא פחות ששימשה בעבר כמעונם הפרטי של בני משפת בורגוזה. ריאה ירוקה ונהדרת בלב רומא האורבנית, שבה תוכלו לפרוש מחצלת, לפתוח בקבוק יין ולהתענג על השמש האיטלקית.

פריז

תוכן (צילום: depositphotos)

מה לא נאמר על פריז? בירת צרפת היפה היא כולה שיר הלל לרומנטיקה ולאהבה. הרחובות היפים, הגנים הירוקים, המונומנטים הנפלאים, היין הנשפך כמים והמאפים המתוקים והצבעוניים.  אלה ועוד הופכים את פריז ליעד נפלא לחופשה רומנטית. אין הרבה ערים שמצליחות לשלב בהצלחה כזו קלאסיקה ישנה וטובה עם עכשוויות וטרנדיות. כדי לחוות את העיר היפה באופן מלא נדרשים חיים שלמים, אך  אם עומדים בפניכם מספר ימי חופשה בלבד, הנה החוויות המומלצות ביותר:

אסור לפספס

  • שייט על הסיין – גם אם תחליטו, לפסוע יחד לאורך נהר הסיין מבלי לפקוד ולו סירה אחת מובטחת לכם חוויה נהדרת. אם תרצו לשדרג את ההנאה הרומנטית, עלו על סירה קטנה וחקרו את העיר היפה מתוכה.
  • קפה דה פלור – כמעט כל בית קפה או מסעדה שתבחרו בפריז יהיו רומנטיים להפליא. אך אם תרצו לבחור כאלו שיש בהם גם היסטוריה מעניינת, הגיעו אל קפה דה פלור. בית הקפה הזה הוא גם הוותיק ביותר בפריז, והוא הוקם בסוף המאה ה-19. בין אורחיו נמנו סופרים, פילוסופיים ואנשי תרבות ואמנות, כמו פאבלו פיקסו בכבודו ובעצמו!

תצפית על מגדל אייפל – סמלה הבלתי מעורער של פריז! המונומנט האדיר יפה בכל שעות היממה, אך בשעות החשיכה הוא מואר מדי שעה עגולה בשלל צבעים מנצנצים, והוא נראה יפה מתמיד. את התצפית היפה ביותר תוכלו למצוא ברחבה של גני טורקרדו.

אמסטרדם

תוכן (צילום: depositphotos)

תעלות המים הציוריות, הגשרים מעליהן, הארכיטקטורה המיוחדת, בתי הקפה הקטנים והאנשים היפים והחייכנים הופכים את אמסטרדם ליעד זוגי נהדר. אם מתחשק לכם לבקר ביעד צעיר, מדליק ומיוחד במינו וליהנות מחופשה אירופאית במיטבה – אמסטרדם עיר הבירה של הולנד היא לגמרי המקום עבורכם!

אסור לפספס

  • שוק הפרחים – שוק הפרחים הססגוני הוא מקום נהדר לבילוי יום רומנטי. השוק הממוקם על גדות תעלת הסינגל המרכזית, מציע למבקרים שבו שלל דוכני פרחים, פקעות וכמובן, פרחי צבעונים – הפרח הלאומי של הולנד. את הבילוי בשוק תוכלו לשלב עם ישיבה בבתי הקפה והמסעדות הרבות הפזורות באזור.
  • ביקור ברובע יורדאן – ברובע הרומנטי יורדאן יש בתים עתיקים, חנויות גלריה קטנות, תעלות צרות וציוריות ושלל בתי קפה נהדרים.
  • Pompadour – היא חנות שוקולד וקפה מעולה הזוכה מדי שנה למגוון פרסים יוקרתיים, זאת הודות לטעמים המצוינים המוגשים בה. חומרי הגלם היוקרתיים והקינוחים המתוקים והמושחתים שהיא מציעה, ישאירו אתכם עם טעם של עוד ועוד.
(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button