אופנה

חברות אופנה ישראליות

הישראלים הם חובבי קניות, ובשנים האחרונות גילו את הנוחות שבקניות אונליין באתרי האינטרנט, מבלי לצאת מהבית ולקבל את המוצרים עם שליח עד הבית. גם חברות האופנה הישראליות הבינו את יתרונות המכירה ברשת בעקבות רשתות האופנה בחו"ל, והשקיעו באתרים המעודדים רכישה ואף הנחות משמעותיות. עם זאת, חנויות הקניונים לא נותרו שוממות, ובתקופות הסיילים אתם יכולים למצוא את עצמכם עומדים בתור לא קטן בדרך לקופה. למרות החיבה של הישראלים למותגים בין­­־לאומיים המצויים בארץ, חברות האופנה הישראליות עדיין כאן מעדכנות את הקולקציות, מרחיבות את קהל היעד ואף יוצרות שיתופי פעולה. הנה סקירה של כמה מרשתות האופנה הישראליות והמגמות ל-2020.

רשת פוקס

חברת אופנה ותיקה בישראל, המציעה ביגוד יום־יומי פשוט ונוח לכל המשפחה, נשים, גברים, ילדים ותינוקות. בפוקס ניתן למצוא גם אביזרים שונים כמו תיקים, נעליים לילדים, בגדי ים ועוד. הרשת מציעה מגוון רחב של דגמים וצבעים במחירים אטרקטיביים, בפריסה רחבה של סניפיה וגם באתר.

למרות ששוק האופנה בישראל תחרותי, פוקס ממשיכה לגדול ולשמור על מעמדה כרשת אופנה גדולה, ובשנים האחרונות התרחבה גם לעיצוב הבית תחת השם "פוקס Home". המגמה לשנה הקרובה היא פתיחת רשת ספורט חדשה תחת השם JUST SPORT. הרעיון מאחורי המהלך הוא ההבנה שכמות העוסקים בספורט בעולם בכלל ובישראל בפרט עלתה משמעותית, והיא תנסה להתחרות בשחקניות ותיקות כמו מגה ספורט ודקטלון הצרפתית.

חברת קסטרו

קסטרו פונה לקהל מגוון, נשים, גברים וילדים, ומציעה קולקציות אופנתיות צעירות ליום־יום, לצד אופנה ישראלית קלאסית ומחויטת יותר. בנוסף, לקסטרו קולקציית ג'ינס רחבה במידות שונות שבה תמצאו: נעליים, תכשיטים, תיקים ולאחרונה גם הלבשה תחתונה צעירה. קסטרו יצרה שיתוף פעולה בין־לאומי והחלה לשווק נעלי ספורט של המותג Reebok.

בשנים האחרונות קסטרו הקימה מותג חדש לילדים הנקרא "קסטרו קידס" המשווק ביגוד לילדים במידות 12-0, וסגרה את רשת הסניפים אקססוריז שבבעלותה. הקולקציה החדשה מתאפיינת בצבעים בהירים וג'ינס לצד חולצות בגוונים שונים, פסים והרבה שחור. בשנה הקרובה הרשת תתמקד בפעילותה בסניפים וברשת הילדים, במקביל למכירות האונליין של החברה.

רנואר

קבוצת רנואר היא רשת אופנה ישראלית המפעילה כיום את רשתות האופנה של המותגים רנואר ו- Twentyfourseven בסניפים בפריסה ארצית. רשת האופנה פונה לקהל מגוון הכולל נשים וגברים ומציעה גם אקססוריז ונעליים. בקולקציה החדשה תוכלו למצוא: סריגים, שמלות, שמלות ארוכות, בגדים מחויטים, לצד קולקציות יום־יומיות, בגדי ספורט וג'ינס. בד הקטיפה שולט ביד רמה בצבעים עזים, ואם נביט מעט קדימה אל הקיץ, נוכל ליהנות מבגדי ים צבעוניים ששווה לחכות להם. את הקולקציה החדשה, כמו גם את הפריטים מהעונה הקודמת, ניתן למצוא גם באתר ובהנחות משמעותיות.  

העלה עוד

כתיבת תגובה

Back to top button