ספורט

ליגת האלופות – מאני טיים

ליגת האלופות לעונת 2019/2020 הצטמצמה לכדי 16 קבוצות, כשהעונה כולן מגיעות מחמש הליגות הבכירות של אירופה. כבר בשלב שמינית הגמר מחכים לנו מפגשים מעניינים שלאחריהם נישאר עם שמונה קבוצות.

ב-18 לפברואר ליגת האלופות חוזרת במלוא הכוח ומזמנת לחובבי הכדורגל שמונה מפגשים שירתקו את כולנו למסך ואת ברי המזל באצטדיונים השונים. אז מה הם הסיכויים בכל אחד משמונת מפגשי שמינית הגמר?

אתלטיקו מדריד נגד ליברפול

עם כל הכבוד למעמד והרקורד של אתלטיקו מדריד בליגת האלופות בשנים האחרונות, פוגש המועדון הספרדי את הקבוצה המפלצתית והמשומנת מאנגליה, שדורסת כל קבוצה אותה היא פוגשת, ועל כן הסיכויים נוטים בברור לטובת המועדון האנגלי. כל זאת עדיין לא מבטיח לליברפול את הניצחון, ושחקני אתלטיקו מדריד, לכל הפחות, יגרמו לקלופ וחבורתו להזיע אל עבר רבע הגמר.

בורוסיה דורטמונד נגד פריז סן־ז'רמן

ככל שמועד משחקי שמינית הגמר מתקרב, מגלה בורוסיה דורטמונד גם העונה שסך כל חלקיה הופך אותה לאחת מהקבוצות החזקות והיציבות ביבשת. לתוך מערך הקבוצה התגלה בשבועות האחרונים, שפן מחורר רשתות בשם ארלינג הלאנד בן ה-19, שעל הפריזאים לקחת בחשבון. בצד הצרפתי קיימת אומנם יציבות בתוצאות הקבוצה, אך מאמן הקבוצה הצרפתית תומאס טוכל נאלץ להתמודד עם האגו של השחקנים, שעלולים לפגוע בה כבר בשלב מוקדם יחסית של ליגת האלופות.

אטלנטה נגד ולנסיה

אין ספק ששתי הקבוצות מרוצות מתוצאות ההגרלה, והן שמחות לקבלת האחת את השנייה. עבור אטלנטה כל התקדמות במפעל תהיה המשך להישג יוצא הדופן שלה, והיא בהחלט איננה מתכוונת לעצור כאן. מנגד, הניסיון של ולנסיה כמועדון במעמד זה עומד לזכותה, אך עדיין לא מבטיח לה מעבר קל לעבר השלב הבא.

טוטנהם נגד ר.ב. לייפציג

במועדון הלונדוני רוצים להאמין שהרקורד של מוריניו בליגת האלופות עם קבוצות שלא נחשבות לדרג הראשון באירופה (זכייה עם פורטו ואינטר), יידבק גם אליהן והקבוצה תפתיע השנה. עם זאת, המשוכה שעומדת מולם שואפת בעצמה ליצור היסטוריה, ולהתקדם הלאה לשלב הבא כשלייפציג מככבת בליגת הגרמנית, תוך שהיא מסתכלת בלבן של העיניים לקבוצות כמו באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד.

צ'לסי נגד באיירן מינכן

באיירן מינכן התייצבה בשבועות האחרונים ונמצאת בראש המאבק בליגה הגרמנית. הניצחונות בתקופה האחרונה גרמו לקבוצה מבוואריה לחוש חזקה ובטוחה יותר, לבטח כשבחוד יוביל אותם לבנדובסקי הרעב. עבור צ'לסי נראה שהמשוכה הגרמנית גבוהה מדי, אך אוהדיה זוכרים שגם בגמר ב-2012 מול אותה באיירן הסיכויים נטו לגרמנים, אך הגביע עם האוזניים עשה דרכו ללונדון.

נאפולי נגד ברצלונה

יהיה קשה עד מאוד להצביע על מי מנאפולי שמאמין שהקבוצה תוכל לתת פייט ראוי לברצלונה. הקבוצה מדרום איטליה מדשדשת לה במרכז הטבלה באיטליה והצליחה לעשות דרכה לשלב זה מבית נוח. מנגד, בברצלונה מבינים ששפר מזלם בהגרלה והם ירצו לסיים את הסיפור עוד במשחק הראשון באיטליה.

ליון נגד יובנטוס

הלחץ ביובנטוס בכל הנוגע לזכייה בליגת האלופות מבעבע וזאת למול העובדה שאת הסגל מוביל קבלן הזכיות רונאלדו. שאיפתו של הפנומן מפורטוגל במעברו לקבוצה היה להוביל אותה צעד נוסף לעבר התואר הנכסף. האם ההגרלה האירה פנים לקבוצה? את זה יהיה אפשר לומר רק בדיעבד. למועדון הצרפתי שאיפות משלו ומאמנם רודי גארסיה בהחלט ינסה לתת פייט הגון לאימפריה מטורינו.

ריאל מדריד נגד מנצ'סטר סיטי

רבים נוטים לאפיין מפגש זה כמפגש הבולט ביותר בשלב שמינית הגמר. קרב מוחות בין זינאדין זידאן לפפ גווארדיולה כשלשני המאמנים כלי משחק מהרמה הגבוהה ביותר שאיתם יוכלו לתמרן. בסיטי יודעים שהדרך לתואר משמעותי העונה היא רק דרך ליגת האלופות, כשבמדריד, כמו תמיד, רוצים לנגוס בהכל. מפגש מרתק מאין כמוהו שבו לא ניתן לסמן מועמדת ברורה.

(tags)
העלה עוד

כתיבת תגובה

Back to top button