תיירות ונופש
פופולרי

ראיתי עיר עוטפת אור וכוכבים: מלונות חמישה כוכבים בירושלים

ירושלים היא לא רק בירת ישראל, היא גם המקום הכי רומנטי שיש, המציע למבקריו חווית בילוי מפנקת במיוחד. אם אתם מגיעים לבילוי בעיר שחוברה לה יחדיו, ורוצים לשלב גם חווית לינה מפנקת עם סיורים בעיר העתיקה, בשוק מחנה יהודה וסמטאותיה היפות של שכונת נחלאות הנה המלצה למספר מלונות בירושלים המדורגים בחמישה כוכבי איכות. ארזו אנרגיות טובות ובואו לבקר בעיר הכי יפה בעולם!

מלון אוריינט

מיקום: המושבה הגרמנית, בסמוך למתחם התחנה, גן הפעמון ושכונת משכננות שאננים.

על המלון: מלון אוריינט ירושלים הוא מלון מרשת קבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל, והוא גם אחד המיוחדים שבהם. המלון ממוקם בלב המושבה הגרמנית, ברחוב ציורי ופסטורלי והוא מציע חווית אירוח יוצאת דופן ואותנטית במיוחד. כבר בכניסתכם למלון, תוכלו להתרשם מהלובי המפואר, המשלב בין אדריכלות מתקדמת וחשיבה חדשנית לבין עיצוב היסטורי מתקופת הטמפלרים, כיאה לאזור בו ממוקם המלון.

שירותי המלון: מלון אוריינט מציע חוויה אקסקלוסיבית הכוללת מסעדת שף מעולה, בר מאובזר וכן בריכה מקורה ובריכה חיצונית הממוקמת על גג המלון ומציעה נוף מדהים לעיר. מלבד זאת, תוכלו למצוא בשטח המלון: חדר כושר, סאונות, חמאם וגם תפריט עיסויים עשיר מבית "ספא יערות הכרמל" היוקרתי.

מלון הרברט סמואל

מיקום: מרכז העיר, בסמוך לסמטאות נחלת שבעה ורחוב יפו.

על המלון: מלון מפנק במיוחד הממוקם בלב ליבה של ירושלים, בכיכר ציון התוססת. המלון מעוצב בקפידה ומשלב בין חדשנות אדריכלית לבין נגיעות אותנטיות של אבן ירושלמית חמימה. במלון 137 חדרים מאובזרים ושלוש סוויטות מפוארות והוא ערוך להציע לאורחיו את כל הפינוקים שיש במלון יוקרה, עם שירות ירושלמי חמים ונעים.

שירותי המלון: במלון הרברט סמואל תוכלו ליהנות משירות קשוב, נעים ומקצועי. בשטח המלון פועלת מסעדה חלבית, ומסעדת דגים מעולה, ובגג המעוצב שלו תוכלו ליהנות גם משירותי בר מלאים המתכתבים עם הנוף היפה ביותר בעולם. את חווית השהייה שלכם ישלים מתחם ספא מפנק, הכולל חווית טיפול מתקדמת, בריכה מקורה, סאונה רטובה ויבשה וכן חדר כושר.

מלון המלך דוד

תוכן (צילום: depositphotos)

מיקום: רחוב המלך דוד, מול ימק"א ומרכז העיר

על המלון: מלון המלך דוד הוא ללא ספק אחד המלונות האייקוניים ביותר בעיר ירושלים. מאז שהוקם בשנת 1930 זכה המלון לארח מלכים וראשי מדינות, וניתן בקלות להבין את הבחירה הזו. המלון הוא מופת לארכיטקטורה יוקרתית וקלאסית, אלגנטית ואצילית להפליא, המשמר את המסורת המקומית. בלובי המלון יקדמו את פניכם משטחיי שיש יוקרתיים, מוטיבים מצריים, יווניים וגם פיניקים וריהוט השואב את השראתו מארמונו של דוד המלך בכבודו ובעצמו.

שירותי המלון: ברחבי המלון ניתנים שלל שירותים שיבטיחו לכם חווית שהות מושלמת ואיכותית. בין השאר, תוכלו למצוא במלון בריכת שחייה ענקית, מרכז כושר מאובזר, מתחם ספא יוקרתי וגם מפרט קולינרי עשיר המוגש במסעדת השף לה רג'נס, מסעדת גן המלך וכן בבר גן היין.

מלון ממילא

מיקום: רחוב שלמה המלך, מעל שדרת הקניות "ממילא" ומרכז העיר

על המלון: לעיר הכי יפה בעולם, ללא ספק, מגיע יותר. מלון ממילא הוא אחד המלונות היוקרתיים שיש בעיר, המשלב בין פיסות היסטוריה מעוצבות לבין עיצוב חדשני ויוקרתי, עם חווית שירות מעולה. הקסם הירושלמי מתחיל כבר במיקום הנהדר של המלון, הצמוד למרכז לשדרת ממילא היוקרתית ולעיר העתיקה. במלון תמצאו פינות ישיבה מפנקות, חדרים מוקפדים, ליווי אישי ואדיב ואבזור מעודן, כיאה לאחד המלונות החדשים והיפים בעיר.

שירותי המלון: במלון פועלת מסעדת "רופטופ"- מסעדת שף מעולה המציעה מנות עשירות ומופלאות. גם ב"מירור בר" יחכו לכם שירותי בר מלאים. שני המקומות נמצאים בקומת הגג של המלון, ומציעים נוף לעיר העתיקה. מלבד שירותי הסעדה, תוכלו למצוא במלון גם מתחם בריאות מפנק ובו שירותי ספא מלאים, חדר כושר ובריכה.

(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button