תיירות ונופש
פופולרי

אתר החרמון: כל מה שכדאי לדעת לפני הנסיעה

החרמון הוא ההר הגבוה ביותר בישראל, ממוקם בקצהו הדרומי של רכס הרי הלבנון ומתחלק בין: ישראל, סוריה ולבנון. אך מעל הכל, הר החרמון הוא אחד ממוקדי התיירות הפופולריים והאהובים ביותר בעיקר בחודשי החורף. אם אתם מתכננים להעפיל אל ההר ולספוג את כל הלבן הזה, הנה מידע שימושי שיסייע לכם לעשות זאת באופן הטוב ביותר.

מהי העונה המומלצת לביקור?

יש מעט מאוד אטרקציות שיכולות להתחרות עם סקי בחרמון בחורף, ועל כן חודשי החורף הם גם החודשים המומלצים ביותר לביקור בהר המושלג. בחודשים הללו (לרוב בין נובמבר-פברואר), מתכסה ההר במעטה שלג מלכותי ומושך אליו מבקרים מכל רחבי הארץ. עם זאת, חשוב לדעת שהביקור בהר מהנה מאוד גם בחודשי האביב והקיץ. בין השאר, תוכלו ליהנות ממתקן ה-"Sky Rider" – אטרקציית הריחוף הראשונה בישראל, לגלוש במורד ההר על פני אבובים, להעפיל אל על עם הרכבל או לצאת לאטרקציית קרטינג מלאת אדרנלין לאורך מסלול מפותל.

פעילויות מומלצות בחרמון

  • סקי – מבחר מסלולי גלישה המיועדים לגלישת סקי וסנובורד, כולל: תשעה רכבלים, מעליות וטי־ברים. נוסף על כך, באתר תמצאו גם בית ספר לסקי וחנות למכירת ציוד מקצועי.
  • רכבל מבקרים – חדש באתר! רכבת קרונית סגורה הפעילה בכל ימות השנה, ומיועדת לנסיעה משותפת של שמונה אנשים בכל קרונית.
  • Sky Riderאטרקציית ריחוף מדליקה, הראשונה מסוגה בישראל המציעה מסלול נהדר ואתגרי ברחבי האתר. האטרקציה פעילה בכל ימות השנה.
  • מזחלת אקסטרים – לגלוש כל הדרך אל המפלס התחתון של הר החרמון על גבי מזחלת אקסטרים!

היכן מומלץ לישון בסביבה?

לינה בחרמון היא פתרון מצוין לכל מי שרוצה להגיע לאתר בשעות המוקדמות של הבוקר או להמשיך את הקסם המושלג גם לאחר הביקור בו. במרחק נסיעה קצר מהאתר, במושב נווה אט"יב, תוכלו למצוא מגוון בתי מלון, אכסניות וצימרים באווירה חמימה ונעימה.

אם אתם מעדיפים בתי מלון באזור החרמון ורוצים להרגיש כאילו אתם בחופשת סקי אירופאית וקסומה, הגיעו אל "מלון בוטיק הציידים". שם בין הרים מושלגים למטעי דובדבנים, תמצאו מלון בוטיק חמים ואינטימי, המציע: חדרי אירוח מרוהטים בעץ עם הדפסי קיר מדהימים, מדשאה גדולה, ערסלים, מזנון ארוחת בוקר מפנק ועוד. מקום מומלץ נוסף הוא "כלפון בחרמון", מתחם מפנק ובו שלוש סוויטות וצימרים. יחידות הנופש מאובזרות לחלוטין ומציעות גם מטבח, קמין מחמם, נוף הררי נהדר ופינות ישיבה פסטורליות. מקום לינה נוסף הממוקם אף הוא במושב נווה אטי"ב הוא "משכן ההר", מתחם צימרים יפהפה ומאובזר באופן מלא עם פינת אוכל, מטבח, חדרי רחצה וחצר פרטית. נוסף על כך, מציע המקום גם ארוחות בוקר עשירות ואפילו קורס מזורז בפיסול, המועבר על ידי המארחת מלכה – אומנית המפעילה סטודיו לאומנות במתחם.

(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button