אינטרנטשיווק ומכירות
פופולרי

איך לגרום למלון שלכם להופיע בדפים הראשונים בגוגל?

פתחתם מלון, הגשמתם חלום וכעת צריך לפרסם אותו ולהביא אנשים שיתארחו בו. ישנם אמצעים רבים שבאמצעותם תוכלו לפרסם את המלון החדש שלכם, לדוגמה: פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, באנרים באינטרנט, פרסום על גבי אוטובוסים ועוד. אך, כדי להגיע לעמודים הראשונים במנועי החיפוש, וכדי שהם יציגו את המלון שלכם בעמודים הראשונים מומלץ להשקיע בכתיבת תכנים לאתר האינטרנט שלכם. כתיבת תוכן לבתי מלון תוכל לסייע לכם רבות בתחום זה. שכן כתיבה המותאמת לבית מלון היא אינה דבר של מה בכך. כדי לעסוק בכתיבת תוכן לתחום זה נדרשות מהכותבים יכולות הבעה בכתב שאינן דומות לתחום אחר. דרך המילים הם מצליחים לגרום לגולשים להתארח במלון שלכם.

אם כן מה הקשר להופעתכם בדפים הראשונים בגוגל ולכתיבת תוכן? מנועי החיפוש מתאימים את צורכי הלקוח בראש ובראשונה עם אתרים אשר נותנים מענה מדויק לצרכים השונים שלו. מנועי החיפוש סורקים את התוכן אשר מופיע בתוך האתר שלכם ובאמצעות פרמטרים נוספים הם יודעים להגדיר האם התוכן שבאתר הוא איכותי או לא. אם התוכן שלכם אכן איכותי, מנועי החיפוש ידרגו אתכם במקומות הגבוהים בדפי החיפוש.

אחד הפרמטרים אשר יסייעו לכם מאד הוא משך השהייה של הגולש בדפי האתר, כאשר ככל שהגולש נמצא זמן רב יותר באתר, כך גוגל מבין שהאתר ושהתוכן באתר איכותיים. כדי למשוך את הלקוחות שישארו באתר זמן רב ככל הניתן, עליכם לעניין אותם וכדי לעשות זאת עליכם לשבות אותם בקריאה בעמודי האתר. קריאה שהיא מהנה, קלילה ובעיקר כזו המעניקה לגולש ערך מוסף.

דוגמה מצוינת לכך היא אם המלון ממוקם לרגלי חוף הים, ובתוכן אשר מכילים דפי האתר שלכם אתם ממליצים לגולשים על פעילויות ספורט ימי שבהם יוכלו לעסוק בחוף הצמוד למלונכם. עוד דוגמה נפלאה היא אילו אטרקציות יש בעיר שבה שוכן המלון.

מידע מסוג זה נחשב למידע בעל ערך מוסף לגולש, זהו מידע שהוא יתעכב כדי לקרוא וכך ישהה זמן ממושך באתר, מנועי החיפוש יזהו שהגולשים שוהים זמן רב באתרכם ומיד ידרגו אתכם במקום גבוה יותר.

 כתיבת תוכן היא מומחיות

לא כל אחד יכול לעסוק בתחום הכתיבה וודאי שלא בכתיבה עבור מלון. כתיבת תוכן למלונות מצריכה ידע נרחב על עולם המלונאות וכמובן את היכולת לתאר הן את המלון והן את סביבתו באופן כה מוצלח עד שהגולש יבחר דווקא במלון שלכם על פני המתחרים. כותבי תוכן שמגיעים מהעולמות הללו, ידעו להעלות בכתב את התיאוריים הגרפיים הטובים ביותר.

חשוב לציין שמעבר לדירוג גבוה יותר ברשת, גם הכנסתכם תגדל לאין שעור. אתם וודאי יודעים שכאשר אתם מחפשים דבר מה במנוע החיפוש, הנטייה היא להכנס לאתרים המופיעים בדפים הראשונים, לכן ככל שהכתיבה באתר שלכם תהיה איכותית ומקצועית יותר, כך המיקום שלכם יעלה ובהתאם גם ההכנסה שלכם.

כדי למצוא את הכותבים הללו אשר מתמחים בתחום התיירות והמלונאות, מומלץ לפנות לחברות מיקור חוץ אשר מעסיקות כותבים כאלו. יש יתרונות רבים בעבודה עם חברות במיקור חוץ, כך לא תצטרכו לעשות דבר מלבד להזמין את התוכן שאתן מעוניינים בו. חברת התוכן כבר תדאג לכל השאר, החל מהתאמת הכותב הנכון וכלה במסירת התוכן במועד הנקוב. כך תוכלו לנצל את הזמן הזה בעשייה הקושרה למלון שלכם, וחברת התוכן תייצר עבורכם תכנים רבים אשר יביאו את האתר שלכם למקומות הראשונים ואף חשוב מכך ישאירו אותו שם לאורך זמן.

לסיכום, כתיבת תוכן מקצועי, מומלץ שתתבצע על ידי כותבים יודעי דבר, אשר יוכלו לספק לכם את התוכן הנדרש להמריא מעלה עם האתר.

(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button