אינטרנטשיווק ומכירות
פופולרי

פרסום מודעות: כוחה של המודעה הכתובה

כאשר אנו רואים מודעה מודפסת שחור על גבי לבן, אנו נוטים לייחס לכתוב ערך נוסף. מדוע? לאורך השנים העיתונות זכתה למוניטין נפלא של מקור בעל סמכות. למרות הניסיון בשנים האחרונות לקעקע סמכות זו, אנו עדיין עדים לתפישה הרווחת כי אם עסק מופיע בעיתון הוא אמין, מקצועי וותיק יותר.

המודעות בעיתונות הכתובה נחלקות למודעות מילים בנושאים שונים ולמודעות שטח, כגון: מודעות אבל, מודעות דרושים ומודעות ממוסגרת המתומחרות לפי אינצ'ים. מודעות אלה מעוצבות בדרך כלל בשילוב גרפיקה ייחודית, ויכולות להופיע בצבע או בשחור לבן. פרסומים אלה המופיעים מדי שבוע באותו המקום, זוכים לאחוזי צפייה גבוהים. בניגוד לעיוורון הבאנרים הקיים ברשת, כאשר אדם מעלעל בדפי העיתון הוא מודע לכך שיצפה בפרסומות ואף מתעניין בהן יותר.

בין אם מדובר בניסוח או פרסום מודעה פרסום מודעת דרושים, נדל"ן, מודעת אבל או מודעה משפטית או בורסאית – המודעות הנמצאות במדור הקבוע, מאפשרות קליעה יותר מדויקת לקהל המטרה המבוקש.

מוקד הפרסום הארצי

מוקד הפרסום הארצי עובד עם כל מערכות העיתונים הגדולים והמקומונים. כמשרד פרסום מרכזי ותיק בישראל, בנינו מוניטין נפלא עם השנים. כל לקוח נהנה מלווי מקצועי וייעוץ לאורך התהליך כולו. החל משלב הקריאטיב דרך העיצוב הגרפי ועד להפצת התוצר המוגמר. מוקד הפרסום הארצי עוסק בתחומי הפרסום השונים, ממודעה ועד פרסום חוצות במחירים האטרקטיביים ביותר.

כמו חץ למטרה

פרסום בעיתון הוא דרך בטוחה להגיע לקהל מטרה קבוע ממגוון סיבות:

  • באמצעות מודעות פרסום בעיתון, ניתן להגיע במודעות דרושים לקהל במיקום מסוים באמצעות המגזינים או לקהל בכל הארץ בעיתונים הגדולים.
  • פרסום מודעת דרושים בעיתון הארץ מגיע לקהל בעל חתך סוציו־אקונומי גבוה.
  • ניתן לקחת את העיתון איתך לכל מקום, ולעיין מבלי להצטרך לחפש כל פעם במקום אחר.
  • ניתן לחתוך את הדף ולתלות את המודעה על המקרר או להניח אותה בארנק.

מודעות דרושים

פרסום עבור מחפשי העבודה באמצעות מודעת דרושים בעיתון הארץ, תהיה לרוב עבור בעלי השכלה גבוהה. כך, סיכויו של מפרסם המודעה להגיע לקהל איכותי יותר עולים. אם מדובר במודעה לתפקיד מרכזי או מהותי בחברה, או שמטרת הפרסום לגייס כמות גדולה של מועמדים איכותיים, ניתן להגדיל את המודעה למודעת שטח בולטת.

זו המדיניות של מודעות פרסום בעיתון הארץ, שאינן כלליות, אלא מכוונות כמו במודעות הדרושים, לטרגט באופן מדויק את פלח האוכלוסייה שאליו התכוונתם להגיע. בין אם זהו קהל צעיר ומשכיל,ובין אם קהל בוגר שגם הוא מחפש עבודה עכשיו, במציאות הנוכחית.

בתקופה תוססת ודינמית חשוב לזרום עם המציאות, להסתגל אליה ולנצל כישורים ישנים וחדשים. כדי לא לבזבז זמן יקר יש לנצל את הפנאי לחיפוש עבודה ממוקד ככל האפשר.

הארץ -עיתון הממתג עצמו תחת הקונספט "לאנשים חושבים", מאפשר לקהל מחפשי העבודה האיכותי, זה שהמפרסם רוצה להגיע אליו, להצטלב בקלות עם המעסיק. קהל זה נרתע ממודעות שבלוניות, לא איכותיות  ומחפש את מקום העבודה שידע לממש את הפוטנציאל המלא שלו בשוק העבודה. לכן, המפרסם המפעיל את השיקול העסקי הנכון, המעוניין להחדיר מודעות פרסום בעלות סיכון נמוך, מבלי להמר על פרסום במקומות שאינם בטוחים.

מתאים גם למעסיקים קטנים

באשר למפרסם העסקי הפרטי, אשר פרסום מודעות דרושים בתקציב שמטרתו מיקסום התוצאות אל מול התקציב, מפרסם זה ימצא אוזן קשבת לצרכיו המתאימים אישית לעסק שלו. המטרה היא כמובן להגיע עם פרסום מודעת דרושים לקהל גדול ככל האפשר, שממנו ניתן לבחור את המועמדים המתאימים בנוחות המרבית.

בתקופה הנוכחית, כאשר המעסיקים הקטנים חווים חודשים של אי וודאות, מודעות גיוס ופרסום בתקציב נמוך יכולים לאפשר לעסק להחזיק מעמד עד שתגיע תקופה טובה יותר.

מודעות אבל

הפרסום של מודעות האבל מופיע אף הוא במדור ברור וקבוע, מבלי שהקורא יאלץ לחפש במדורים אחרים ולעלעל בעיתון. פרסום של מודעות הפטירה נעשה באופן בולט עם מסגרת. ניתן לבחור מודעות אבל בידיעות או מודעות אבל בעיתון הארץ בגודל קבוע או לבנות מודעה אישית בגודל משתנה, וכל זאת במחירים נוחים לכל כיס.

מודעת פטירה מאפשרת לספר באופן מכובד על פועלו של הנפטר. הישגיו, תוארו, גילו, סיבת הפטירה, יום הפטירה מועד ומקום הלוויה יום לפני המועד. במדור זה יהיו גם מודעות השתתפות בצער. מחקרים הראו שקהל הקוראים של עיתון הארץ הוא משכיל ובחתך השכלה גבוה, ולכן פרסום מודעת האבל המתאימה תהיה מכובדת יותר. גם מודעת השתתפות בצער תמצא מקום נכון באזור מודעות האבל ויהיה לה מקום מרכזי ובולט יותר.

כאשר נמצאים באבל ניתן להגיע לקרוב המשפחה הרחוק ביותר

עיתון ידיעות אחרונות מגיע לקהל הרחב. פרסום מודעת אבל בידיעות, נעשה באופן שונה מעיתונים אחרים. פרסום המודעה נעשה במדורי החדשות בעמוד חדשות מיוחד. דבר זה מאפשר להגיע לתפוצה רחבה ביותר של קרובים וקרובים־רחוקים כדי שלא יחמיצו, חס וחלילה, את הידיעה על הפטירה ואת מועד ההלוויה.

(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button