נדל"ן

אל תתנו לתקלות של צנרת ומים לשטוף אתכם

בכל הנוגע לשיפוץ ותחזוקה של הצנרת והתמודדות עם בעיות רטיבות, חשוב כמובן לדאוג לאנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. כאלו אשר ידאגו לתשתיות חזקות ומהימנות שיאפשרו לכם להמשיך לגור בביתכם בראש שקט.

אל מי לפנות?

חפשו אנשי מקצוע מיומנים אשר יוכלו לתת מענה הולם לכל בעיה שתציפו בפניהם. חפשו אנשי מקצוע שהם בעלי ניסיון עתיר בתחום האינסטלציה ואיתור נזילות ושיש להם את האפשרות להפיק עבורכם דוחות מהמינים במידה ותזדקקו להם מול חברות הביטוח או בתי משפט. כמו כן חפשו חברה אשר עשתה פרויקטים רבים לאורך השנים וכזו שיש עליה ביקורות חיוביות ברחבי הרשת.

עובש ורטיבות

חשיפה ממושכת למקרים של עובש ורטיבות בבתים יכולה להשפיע על בריאותנו, לבטח כשהשהות בבית רציפה ויומיומית. העובש והרטיבות מצטברים בחללים בהם האוורור אינו יעיל ובמקרים רבים אנשים אשר נחשפו לתופעות אלו, סבלו מזיהום בדרכי הנשימה, שיעול, כאבי גרון ועוד.

במידה ואתם נתקלים בעובש ורטיבות במקום מגוריכם, מעבר לטיפול המיידי בתופעה בקשו החברה לקבל תוכנית מסודרת הנוגעת לתחזוק החלל בצורה הנכונה כדי למנוע את שובם של העובש והרטיבות בשנית.

איתור נזילות

כיום ישנו ציוד טכנולוגי מתקדם המאפשר איתור נזילות מבלי הצורך להרוס את הריצוף, הקירות או התקרה מהם מגיעה הנזילה. אפשר לאתר את הנזילה באמצעות מצלמות תרמיות הבודקות בעזרת קרני לייזר את הנקודות בהן קיים חשד לנזילה. למצלמה יכולת לזהות טמפרטורות נמוכות יותר, כשבנקודות אלו קיימת סבירות גבוהה לנזילה.

איתור נזילות יכול להיעשות גם בעזרת גלאי גז. המכשיר מגלה ומתריע על דליפת גז בצינורות המים, כשביכולתו לסמן את מקור הנזילה. האיתור נעשה תוך שימוש ב-95% חנקן ו-5% של גז מימן. אנו דואגים לשלב גם בדיקה אלקטרו-אקוסטית. בדיקה המתבססת על מקור רעש הנזילה אשר חשוב לעשותה לאחר מיפוי התשתית.

צילום פנים צנרת

בצילום פנים הצנרת חשוב לקבל תמונה ברורה על מצב הצנרת בטרם יתחיל בפרויקט. הצילום מאפשר לזהות כשלים במערכת ולסמן את מיקומם באופן מדויק. את הצילום יש לבצע באמצעות מצלמת סיב אופטית אשר לה סיב גמיש המגיע באורכים וקוטרים שונים ובכך מסוגל להגיע למערכות פנימיות ועמוקות ולצלם באותו הרגע את הפגמים והכשלים הקיימים בצורה ברורה וחדה.

ייבוש תת רצפתי

הצורך בייבוש תת רצפתי חל במקרים בהם קיימת רטיבות של מים "כלואים" מתחת לריצוף. הימנעות מטיפול בבעיה, עוד בשלב מוקדם, תביא את הרטיבות לגדול ולהתרחב. במישור הבריאותי תופעה זו עלולה להוביל לקיומן של בקטריות, טחב ועובש ובכך להפוך את חלל הבית לסכנה בריאותית, לבטח עבור ילדים להם יכולים להיגרם סיבוכים רפואיים ובראשם אסטמה. לכן החשיבות בטיפול זריז ומהיר הוא חשוב ביותר.

את הייבוש ניתן לעשות באמצעות מכונות ייעודיות. השימוש במכונות נעשה באמצעות החדרה של צינורות המחוברים למדחסים, כשהצינורות עצמם יונקים את הרטיבות ודוחסים את האוויר. הייבוש עצמו נעשה בעזרת מפזרי חום ומפוחים. קיימים כמובן מספר מכשירי ייבוש המותאמים לסוג הרצפה ואופן הרטיבות הקיימים בביתכם. 

תיקון נזקי צנרת

תוכן (צילום: depositphotos)

כדי תקן באופן יעיל ומקצועי נזקי צנרת נדרש לבצע איתור מדויק של מקורות הנזילה, כאן, חשיבותה של חברה בעלת ידע וניסיון יעשו את כל ההבדל בין פירוק ושבירת קירות לבין עבוד מקצועית ונקודתית הנעשית ע"י צוותים מקצועיים ותוך שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם. הם אלו אשר יובילו לתיקון נכון ואופטימלי של הנזילות והרטיבות ממנה אתם סובלים. כמו כן וודאו שהחברה איתה אתם עובדים תערוך ביקורת נוספת לאחר מספר ימים כדי לוודא שאכן נפתרה בעיית הרטיבות בין אם היא נראית לעין או כזו הסמויה לנו.

(tags)
העלה עוד

כתיבת תגובה

Back to top button