iln - חדשות ישראל והעולם, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה

שלושה יעדים מנצחים לזוגות צעירים

אחת הדרכים המהנות ביותר לחדש ולרענן את מערכת היחסים שלכם היא טיולים בחו"ל. זמן איכות משותף שבו תוכלו ליהנות ולחקור יחד יעדים מרתקים ברחבי העולם. מתכננים את החופשה הבאה? רוצים ליהנות מיעד רומנטי, מעניין וכיפי עם מסלול שממש קל לתכנן? אם אתם רגע לפני תכנון הטיול הבא, הנה שלושה יעדים אירופאיים מנצחים לחופשה רומנטית מושלמת.  

רומא

איטליה נחשבת לארץ האהבה, ובירתה היא ללא ספק גולת הכותרת הרומנטית הבלתי מעורערת שלה. רומא משלבת בתוכה ישן וחדש, קלאסיקה עם חדשנות, שפע של קולינריה איטלקית נהדרת ומעל הכל, היסטוריה מדהימה שכיף לחוות בכל יום מחדש.

תוכן (צילום: depositphotos)

אסור לפספס

פריז

תוכן (צילום: depositphotos)

מה לא נאמר על פריז? בירת צרפת היפה היא כולה שיר הלל לרומנטיקה ולאהבה. הרחובות היפים, הגנים הירוקים, המונומנטים הנפלאים, היין הנשפך כמים והמאפים המתוקים והצבעוניים.  אלה ועוד הופכים את פריז ליעד נפלא לחופשה רומנטית. אין הרבה ערים שמצליחות לשלב בהצלחה כזו קלאסיקה ישנה וטובה עם עכשוויות וטרנדיות. כדי לחוות את העיר היפה באופן מלא נדרשים חיים שלמים, אך  אם עומדים בפניכם מספר ימי חופשה בלבד, הנה החוויות המומלצות ביותר:

אסור לפספס

תצפית על מגדל אייפל – סמלה הבלתי מעורער של פריז! המונומנט האדיר יפה בכל שעות היממה, אך בשעות החשיכה הוא מואר מדי שעה עגולה בשלל צבעים מנצנצים, והוא נראה יפה מתמיד. את התצפית היפה ביותר תוכלו למצוא ברחבה של גני טורקרדו.

אמסטרדם

תוכן (צילום: depositphotos)

תעלות המים הציוריות, הגשרים מעליהן, הארכיטקטורה המיוחדת, בתי הקפה הקטנים והאנשים היפים והחייכנים הופכים את אמסטרדם ליעד זוגי נהדר. אם מתחשק לכם לבקר ביעד צעיר, מדליק ומיוחד במינו וליהנות מחופשה אירופאית במיטבה – אמסטרדם עיר הבירה של הולנד היא לגמרי המקום עבורכם!

אסור לפספס